სამუშაო დოკუმენტაცია

მენტორის  2013–2014   სასწ.  წლის   სამუშაო  გეგმა
შედეგი
მოკლევადიანი ამოცანა
აქტივობები
XI
XII
I
II
III
IV
V
VI
3
4
1
2
3
4
3
4
1
2
3
4
1
2
3
4
1
2
3
4
1
2
3
4
1
2
3
4
სასკოლო გარემოს და პედკოლექტივის გაცნობა
1. მაძიებლებისა და მენტორის შეხვედრა სკოლაში და სკოლის გარეთ, არაფორმალურ გარემოში. გასაუბრება.
2. ადმინისტრაციის წევრთა გაცნობა ინდივიდუალურად.
3.მაძიებლის წარდგენა კათედრის სხდომაზე.
4.მაძიებლის წარდგენა პედ./კოლექტივის წინაშე.

1.გაცნობა–შეხვედრები.
2.კათედრის სხდომაზე დასწრება.
3.პედ./საბჭოზე დასწრება.
+
+


























მაძიებელი იცნობს მასწავლებლის პროფესიულ განვითარებასთან დაკავშირებულდოკუმენტებს
1.მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის გაცნობა–დამუშავება
2.მასწავლებლის ეთიკის სახელმძღვანელოს გაცნობა–დამუშავება
3.ეროვნული სასწავლო გეგმის გაცნობა–დამუშავება.
4. ზოგადი განათლების შესახებ კანონის გაცნობა–დამუშავება.
5. ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების შესახებ დადგენილების გაცნობა–დამუშავება.
6. პროფესიული უნარების განვითარებისათვის სახელმძღვანელოების 
1. განვითარებისა და სწავლების თეორიების

2. სწავლება და შეფასება

3. სასწავლო და პროფესიული გარემო  
გაცნობა–დამუშავება.
მუშაობა ბიბლიოთეკაში.
(წიგნების წაკითხვა, იმტერნეტში კონკრეტული მასალის მოძიება, კონსპექტის გაკეთება, კონსპექტის შემოწმება–ანალიზი.
+
+
+
+
+
+
+
+




















მაძიებელი იცნობს ესგ–ს და გეგმავს გაკვეთილს, (სასწავლო პროცესს)
1. გაკვეთილის გეგმების გაცნობა–განხილვა, დამუშავება
2. რამდენიმე სხვადასხვა საგნის მასწავლებლის გეგმის გაცნობა–განხილვა
3. სამოდელო გაკვეთილის  გეგმის ერთობლივად შემუშავება
4. მენტორის მიერ სამოდელო გაკვეთილის ჩატარება და მაძიებლების მიერ გაკვეთილის ანალიზი.
5. სხვა საგნების მასწავლებელთა რამდენიმე გაკვეთილზე დასწრება.  
6. სადემონსტრაციო გაკვეთილის გეგმის ერთობლივად შემუშავება და განხორციელება მაძიებლების მიერ.  მენტორის მიერ სადემონსტრაციო გაკვეთილის ანალიზი.
7. სილაბუსის  დამუშავება და მისი შექმნის ინსტრუქცია. მაძიებლების მიერ სილაბუსის დამოუკიდებლად შექმნა.
8. თემატურ–კალენდარული გეგმის განხილვა, მისი შექმნისათვის ინსტრუქციის მიცემა.
9. მაძიებლის მიერ თემატურ–კალენდარული გეგმის დამოუკიდებლად შექმნა.

1.დაგეგმილი გაკვეთილების  (სილაბუსების, თემატური) გეგმებისა და პორტფოლიოების განხილვა.
2.გაკვეთილებზე დასწრება–ანალიზი.
3. წერილობითი უკუკავშირი მენტორისა და მაძიებლების მიერ






+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
მაძიებელი იცნობს შეფასების მრავალკომპონენტიან სისტემას და იყენებს მას.

1.შეფასების რუბრიკების ერთობლივად შექმნა
მენტორის მიერ  სამოდელო გაკვეთილზე მოცემული რუბრიკის გამოყენება.
2.  რამდენიმე მასწავლებლის მიერ შექმნილი შეფასების ნიმუშების გაცნობა და ანალიზი.  
3.მაძიებლის მიერ შეფასების ნიმუშების დამოუკიდებლად შექმნა და ანალიზი.
4. მაძიებლის მიერ შექმნილი რუბრიკების გამოყენება სადემონსტრაციო გაკვეთილზე და ანალიზი. 
1.შეფასების რუბრიკების შექმნა
2.შეფასების რუბრიკების განხილვა–ანალიზი
3.შეფასების რუბრიკების შეთავაზება ერთნაბეთისთვის და გაკვეთილებზე გამოყენება.





+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
მაძიებელი იცნობს და იყენებს ისტ–ი ტექნოლოგიებს სასწავლო პროცესში
1.შემაჯამებელი დავალების  და სხვა ელექტრონული  სამუშაოების ნიმუშების შექმნა  და ანალიზი
2. სამოდელო გაკვეთილზე მოცემული ნიმუშების გამოყენება და ანალიზი
3. მაძიებლის მიერ შემაჯამებელი დავალებების სხვადასხვა ნიმუშების დამოუკიდებლად შექმნა და სადემონსტრაციო გაკვეთილზე მათი გამოყენება და ანალიზი.
1.კომპიუტერთან მუშაობა.
2.შექმნილი მასალების გაკვეთილებზე გამოყენება და ანალიზი
3. წერილობითი უკუკავშირი





+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
მაძიებელი იცნობს და აწარმოებს სასკოლო დოკუმენტაციას.
1.სასკოლო ჟურნალი
2.კათედრის დებულება და დოკუმენტაცია
3.სამეურვეო საბჭოს დებულება და დოკუმენტაცია.
4. და სხვ.
დოკუმენტაციის წარმოების წესების გაცნობა –წარმოება და ნიმუშების შექმნა






















+
+
+
+
+
+
მაძიებელმა აითვისა საგნის სწავლების სტრატეგიები და მეთოდები.
შემოქმედებითი ღონისძიების ერთობლივი გეგმის შედგენა–განხორციელება. 
ღონისძიების ორგანიზებაში მონაწილობა.

















+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+


Комментариев нет:

Отправить комментарий